tisdag 30 juni 2015

Incendio

 Dagens humör: Ganska bra, neutralt.
 Dagens mående: Hade extrem ångest tidigare idag men nu ska      jag försöka bota den jäveln med Orange is the new Black och    litervis med te! 
 Dagens borde: Städa, rita klart porträttet av min finaste Dani, Gå     på en promenad och dammsuga.Dagens frisyr: Utsläppt hår bara.
Dagens smink: Primer, foundation, concealer, puder, maskara, svart eyeliner och vit kajal! Helt perus bara.
Dagens klädsel: Svarta leggings, min vackra lolita inspirerade jacka som jag använde då jag var 11-12 år? Monki katt skjorta.
Dagens planer: Tvätta Adde's hundar som skitat ner sig då det regnade idag.
Dagens materiella vill ha: Dessa bebisar!! och Denna skönhet! och massa saker till bara man hade pengar.
Dagens fundering: Jag borde måla klart porträttet av Dani. Jag vill må bra någongång. Jag behöver pengar. 
Dagens beroende: Te, kaffe och nikotin.
Dagens tråkigaste: Jag kände mig tjockare och äckligare än nånsin.
Dagens längtan: Till fredag och lördag.
Dagens superlängtan: Lördag kväll.
Dagens tidning: Haha Österbottens Tidning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar