fredag 19 juni 2015

Salvio Hexia

Snart är det kent konsert, 25 juni. Andas in andas ut. Längtar, gråter för att jag är så glad att jag kommer se dem. Är bara så glad. Lyssnar på min fina "Tillbaka till samtiden" skiva, en utgåva som inte finns att köpa längre och jag är bara så glad över att jag har något som bara vissa personer har. 

Ha en fin midsommar ni därute, fast det är svårt med psyket. 
Min midsommar suger. 

TW-Ätstörning, döden
Mitt i all lycka så känner jag mig äckligare än någonsin, det känns som att kilona växer och försöker intala mig om att det inte gör det. Men då magen är uppsvälld och du känner dig så äcklig, röker du bort smärtan. Försöker iallafall medan du skapar cancer i lungorna, bryr jag mig om jag dör? Nej det tror jag nog inte. 
Jag vill inte dö men jag vill bara inte leva, det är nog så. Kommer alltid vara så. Ska besöka ätstörningskliniken snart, kommer bli inlagd jag vet det. Fan. Försöker tänka på lycka, jag kan tänka på lycka, lycka är att vara med vänner som inte nämner om hur sjuk du är. Du får vara frisk ett tag. 

En ordspya, ursäkta. 

1 kommentar:

  1. Frivilliga styrkekramar! Det kommer bli bra, kliniken i stan är super! (Och åååh, kent <3 <3 <3 avis!)

    SvaraRadera