fredag 4 september 2015

Men jag vet allt om dig för du har varit min (kärlek&sex listan)

Är du singel?
Jupp.
Trivs du med det?
Jag trivs bäst i förhållanden, hatar att vara ensam men tycker ändå om att vara själv.
Vad är viktigt i ett förhållande?
Att man respekterar varandra och är snälla. Man trivs med varandra, hånglar haha.
Vad är viktiga egenskaper hos en partner?
Snäll, fina ögon, rolig, bra musiksmak, lojal.
Hade du kunnat tatuera in din kärleks namn på armen?
Njääeeää.
Vem kysste du senast?
J.
Är du kär?
Mmm.
Den äldsta du hånglat med?
En 21-åring.
Den yngsta du hånglat med?
13-åring.
Har du haft sex med någon du inte varit kär i?
Jupp.
Vad hade du gjort om du hade blivit gravid imorgon?
Jag hade gjort abort.
Vad för sorts människor dras du till?
Mystiska personer med fina ögon.
Vill du gifta dig?
Jaaee.
Har du haft ett one-night-stand?
Japp.
Har du haft sex med fler än 4 personer?
Noope.
Har du snott någon annans pojkvän?
Nej.
Har du sårat någon med flit?
Ja., tyvärr.
Har du någonsin strulat med fler än 1 på en kväll?
Nej.
Har du haft en trekant någon gång?
Nepp.
Konstigaste stället du haft sex på?
Heheheh.
Har du älskat någon på riktigt?
Ja.
Har du blivit dumpad?
Jupp.
Är utsidan viktig?
Ja, lite viktig är den. Jag faller oftast för personer med egen stil och blåa eller bruna ögon.
Hade du kunnat vara ihop med någon som har ett rykte för att vara player?
Ja. 
Hade du kunnat vara ihop med någon som är tio år äldre?
Nej, inte i nuläget.
Skulle du kunna förlåta otrohet?
Ja, beror på vilken sorts otrohet.
Har du blivit med barn någon gång?
Nej.
Har du haft sex med någon kompis?
Jaa.
 När blev du av med oskulden?
Hatar ordet oskuld.. men 14.
Hur många seriösa förhållande har du haft?
Inga hahah.
Hur många gånger har du varit riktigt kär?
Tre.
När kramade du någon senast?
Idag.
Har du svårt att bli kär?
Haha tyvärr har jag jättelätt för att bli kär, i vissa fall är det bra och i vissa fall är det dåligt. 
När kysste du någon senast?
I fredags.
Ångrar du det?
Ja tyvärr.
Hur långt har ditt längsta förhållande varit?
Fyra veckor haha.
Vad hette din riktiga första kärlek?
Mattias.
Vet du någon som är kär i dig just nu?
Hoppas på L.
Som ni vet älskar jag listor och nu då jag inte kan sova så är det ju klart bäst att svara på listor. Denna kommer från Sandras blogg.


1 kommentar:

  1. aaa sånna här listor är ju för roliga! mer sex i bloggar, haha!

    SvaraRadera