torsdag 22 oktober 2015

Only a quiet pond reflects the light from a star


3 saker jag ser fram emot:
✏ Halloween
✏ Helsingforsresa med skolan i december
✏ Helgen

3 saker jag fasar för:
✏ Gymnastik imorgon
✏ Höst och vintermörkret
✏ Att vara ensam

3 saker jag gillar:
✏ Böcker
✏ Tumblr på hösten och vintern
✏ Se på serier med en stor filt och te

3 saker jag inte gillar:
✏ Män i grupp då du går hem ensam
✏ Att vara pank och inte ha råd med cigaretter, snus eller kaffe
✏ Personer som spelar musik utan hörlurar på allmän plats
3 saker jag vill:
✏ Mysa med någon
✏ Sminka mig perfekt imorgon
✏ Ha mer kläder

3 saker jag borde:
✏ Skriva färdigt konsthistoria uppgiften som jag är lite sen med
✏ Träna
✏ Städa ur mitt rum på saker jag inte behöver

3 saker jag kan:
✏ Dricka te jättesnabbt utan att må illa
✏ Läsa snabbt
✏ Lyssna på högsta volym i hörlurarna utan att få ont i öronen
3 saker jag inte kan:
✏ Prata flytande japanska
✏ Vissla
✏ Sy
 
3 saker jag har på hjärnan:
✏ Helgen
✏ Min konstgrafik platta som jag inte gjort färdigt men som egentligen borde vara klar.
✏ Att mitt morgonmål bestod av 150 gram pommes och nu har jag ångest av det men tänker inte spy upp det utan skriver här istället för att distrahera kliet i fingrarna.

3 saker jag pratar om ofta:
✏ Miyavis konsert jag var på förra fredagen och som jag saknar
✏ Saker jag gjort i misstag
✏ Snygga killar

3 saker jag önskar mig:
✏ En kamera
✏ En silvergrå peruk
✏ Vantar som är babyrosa

 
3 saker jag blir lugn av:
✏ Att läsa
✏ Att kolla på serier
✏ Att skriva

3 saker jag blir stressad av:

✏ För mycket uppgifter som ska vara färdiga samma vecka
✏ Personer som pratar om hur bra det går för dem
✏ Att det blir mörkt så snabbt

3 saker jag ska göra i helgen
✏ Umgås med V och S
✏ Träffa Abab
✏ Bira bira bira bärsch bärsch bärsch
 
3 saker jag gjort på sistone
✏ Gått på tågbanan bakom huset
✏ Sett läskig ut med mina helsvarta kontaktlinser och skrämt en i klassen hehe.
✏ Spelat grymt mycket 

Alla bilder kommer från min tumblr! Listan hittade jag här!

3 kommentarer:

  1. Hi! My name's Anastiasia and i'm from York. I like your drawings and pictures and your blog definitly, but the google translate is soo bad so i was wondering if you could write your blog in english? It would help me so much so i could understand more what you're writing! Much love.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hi! Thanks for your comment. I'm not the greatest in english but i'll try to write in english in the future. Hugs.

      Radera