söndag 8 november 2015

I keep running around to find the ground, but my head is in the stars and my feet are in the sky

En väldigt fin plåtburk som blev min någondag i oktober men visar er den först nu. Röd och fin med höstte i "Lönnlöv i Oktober" som smakar det hösten luktar. Regn och jord.

Blir inlagd imorgon på ätstörningskliniken i min stad och kommer vara där i fyra veckor (vad jag vet det är en utredning), så bloggar ett inlägg nu och då men har kanske inte alltid ork. Det känns som dagarna går för fort så jag knappt hinner tänka, men kanske får jag ta det lite lugnare nu,
Hoppas ni har det bra. 

2 kommentarer:

  1. Skönt att få hjälp. Tänker på dig, (frivillig)kram! <3

    SvaraRadera
  2. Skönt att du tar emot hjälpen du får. <3 när du är frisk betalar jag din biljett hit. Puss

    SvaraRadera