söndag 22 november 2015

Jag följer med dig hem ikväll för jag vill inte vara själv

Nu när det har kommit över 30cm snö hit så tänkte jag det kanske skulle vara lite kul om jag går igenom månaderna som gått, då jag inte haft tid att blogga. Såhär lagom till snön så passar det ju bra att blogga om sommaren? Here we go!
Juni började med att jag fick mina fina shorts med transmärket på, materiell lycka. Ritade lite smått och drack mest grönt te.
Jag blev också en dödsätare, tyvärr är den fake. :( 
Busade också med Linas kattunge som hon just hade fått.
Såg sista avsnittet av Game of Thrones, skrek, grät, hoppade och var brutalt arg.
Klottrade med tusch och fimpade på konstiga ställen i stan. 
Gick hem på fina sommarkvällar och drack mineralvatten 24/7.
Drack jättemycket te. 
Hade humlor runt mig hela tiden och på midsommar hittade jag ett par kalsonger. Jag och Abab sade -kalsarikännyt! 
Var cute medans jag rökte.
Gosade med Ely's katt och klädde mig i kofta oftast.
Ville köpa muminmuggar och skålar mest hela tiden.
Hittade underbara ryggor och kollade på rosor.
Tog lite selfies och köpte lite materiellt.
Drack mera te och skissade lite tatueringar.

2 kommentarer:

  1. Tjenare. Var kan man få tag på den snygga väskan och kepsen? Skulle vara tacksam för svar. De är ju sjukt snygga

    SvaraRadera
    Svar
    1. De är av märket Vans och går vad jag vet att får tag på via Junkyard.com! Just dessa såg jag vid Backstreet i Kalreby!

      Radera