tisdag 22 december 2015

Inget blått blod ingenting är konstgjort

Japp nu tar vi och kollar vad jag gjorde i Juli! 
Var till Vasa med E, A och J. Åt sushi och drack japansk öl, svingott! Rökte och pratade med gråsparvar.
Köpte en liten Buddha att ha i mitt fönster och såg på AmazingPhil och Danisnotonfire's liveshows varje söndag och tisdag.
Gosade med min favoritdoge i Purmo.
Drack som vanlig litervis med te och kollade på min favoritanime Attack on Titan.
Mer liveshows och en fin tygpåse.
Fina skolparken en kväll.
Skissade lite och var snygg en vardag.
Hittade en jättefin skalbagge som jag döpte till Bengt.
Läste manga och besökte Purmo flera dagar i veckan.
Var på Modellab och hade perfekt smink.
Myste med mig själv, drack te, läste böcker och hade på doftljus.
Ritade, tuschade och skissade väldigt mycket.
Besökte villan aka sommarstugan.
Sådde  blommor och grönsaker som växte. Gick runt i olika skogar.
Myste med en undulat som var väldigt ego och såg sig i spegeln istället.
Hade på mig mysiga sweatpants hela tiden.
                                    
Myste med marsgrisar och sov nästan aldrig hela juli.

4 kommentarer: