söndag 17 januari 2016

Alla här är tennsoldater

Känslan då man är helt nyrakad över hela kroppen och lägger på bodylotion som luktar persika. <3 Bästa ever ju. Är helt slät och mysig + lite gosig. Jag vill ha närhet och mysa men vill ändå inte att någon rör mig. Bara vissa personer får röra mig och då är det bara ibland men ändå.. Vill ha någon. Ugh. 

Det är -35 grader här nu, frös röven av mig då vi åkte från Purmo och bilen hade punktering så var tvungen att byta. Är dock hemma nu och redo för te, Tokyo Ghoul och min säng. Försöker skita i ätstörningsmonstren men det går inte, har inte ätit något på hela dagen haha. Bra där. 

Ny kurs imorgon, grafisk formgivning och med en ny lärare dessutom. Hoppas den personen är bra och att kursen är bra, kommer ett nytt yrkesprov då igen. Har flera roliga kurser nu iår vilket är nice, skulptur, studiofoto, photoshop och camera obscura. Ser fram emot detta för då slipper jag tänka på hur jag mår och hur mitt liv går. 
Får dessutom bra kp på kurserna. Enough med detta, hoppas ni har det bra!

1 kommentar: