fredag 1 januari 2016

I fritt fall, I inre rymd, I kaos och inre frid

Nu tar vi tag om vad jag gjorde i augusti. Väldigt mycket djur och skola.
Hade köpt en succulent och var till sjukhuset.
Det var fint ljus.
Satt på gräsmattan och ritade medans jag drack te.
Hälsade på mina favoritdoges i Purmo och skissade på lite nya idéer.
Älskade Laku blir ibland bra på bild och ibland, inte haha. Men han är ändå sötast.
Gosade med Petterssons katt Putte.
Drack mycket te och hade fina tesilar bl.a denna söta anka.
Hade ångest och målade på mina armar.
Haha alltså Laku. <3 
Började skolan och de bjöd på KotiPizzasXL pizzor och jag vågade äta två bitar med vegepizza. 
No bitches, no pie. Ely's söta kattunge som däckade under Ely's mobil.
Drack flera muggar kaffe varje skolmorgon och planerade SpotOn.
Hälsade på grisar, 
får
och höns. Bamse var snuskig och elak.
Tog selfies med fåren.
Varmt och fint väder och ja mera Laku. Men seee han är ju för söt.
Var snabb i mina skor och var ute sent.
Blev så jkla glad då jag såg detta, fint folk här i staden ändå.
Var stressad av SpotOn och spelade CS.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar