lördag 19 mars 2016

Publikhav och lösviktste

Dricker lime och citronte och pepparmintte. Har köpt båda lösviktsteerna för pantflaskor haha, de är underbart goda.

Fick kentbiljetter till Helsingfors fixade, så det är bra. Fick dock sittplatser fast jag velat ha ståplatser men de blev slutsålda på mindre än tio minuter, på en kvart tog alla biljetter slut. Är dock ändå lite ledsen över att inte få stå i publikhavet för första och sista gången på en kent konsert. Utan får sitta/stå/dansa på en läktare. Men jag hör ju musiken, jag får se kent, det är allt som betyder något just nu. 

4 kommentarer:

  1. Åhhhhh vad glad jag är för din skull <3

    SvaraRadera
  2. Men åh vilken tur att du fick tag på biljetter iaf! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det var nog nära att jag inte skulle få några.

      Radera