lördag 5 mars 2016

Split my personality

I oktober var jag på Miyavis konsert i Helsingfors på Nosturi. Har ännu inte visat bilderna så det tänkte jag göra nu!
Det började med att jag, C och E köade utanför Nosturi som är bredvid hamnen, var väldigt fint trots att det var ganska mörkt.
Myv aka Miyavi kommer in på scen efter en och en halvtimme med förband som var aspepp och bra men kommer inte ihåg artisten dock haha. Myv kom in på scen och gav fullt ut redan från första låten som var Cruel, en av mina favoriter så jag grät lite av lycka.
Var ganska långt fram eftersom vi hade köat ett tag så fick helt okej bilder på Myv, han snackade om politik, och var verkligen underbar som vanligt. Han spelade i över en timme extra vilket var awesome, han gav verkligen allt då det var sista konserten på hans Europa turné aka hans We are the others tour 2015. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar