fredag 8 april 2016

Det är solljus över stränderna

Snor en liten vårlista av finaste Ellen, listan kommer ursprungligen från Ratata.

Har våren börjat som du tänkt dig?
Nja sådär, har haft det ganska stressigt hittills både med mamma som sjuk, skola, hjälpa mina vänner och att andas. Hade gärna velat ha soligare väder tidigare haha!
Hur såg ditt liv ut förra våren?
Gick i Oxhamns, hade det skit men försökte att vara varje dag i skolan och jag lyckades sådär halvbra, slapp ju in till YA! och blev utexaminerad <--(Heter det utexaminerad då man går ut högstadiet?) Klädde mig i våriga kläder, jeansjacka, kjol och linnen.
Hur hoppas du att våren blir i år?

Varm, solig och lugnare.
Hur hoppas du ditt liv kommer se ut nästa vår?
Mindre stress, ett steg närmare till att bli frisk och att jag förhoppningsvis har det bra.
Vad är ditt vårplagg nummer ett?
Haha mina Fjällräven jackor! Älskar dem så brutalt, stora fickor, mysigt tyg och en nödhuva om det börjar regna!
Hur förändras musiken du lyssnar på under våren?
Lyssnar alltid mer på svensk musik då det blir vår, Håkan Hellström, Lisa Ekdahl, kent, Markus Krunegård, Veronica Maggio m.m
Har du några särskilda vårprojekt på g?
Städa An's balkong, vårstäda mitt rum, för kläder och stuff till Nada nord, städa ur min lilla stuga som jag brukar bo i på sommaren. (Det är en asmysig lekstuga där jag får vara själv, skapa konst, skriva, dricka te och läsa, som en liten ateljé.) 
Vad önskar du dig i vår?
Ett jobb, mer själförtroende och flera mysiga kvällar med mina vänner.
Föredrar du våren eller hösten?
Svårt att säga, jag älskar höstluften, färgerna och lövhögarna. Men våren är också en favorit, allt vaknas till liv, luften, och snart ett lov som man kan vila upp sig på och bara ha tid för sig själv och växa som människa.

Vem/vad är din vårförälskelse?
Min lilla stuga och naturen.
Tre saker som stoppar vårkänslorna.
Pollen, mer snö som förstör ens dag totalt och blåsten som gör sig att man knappt kan ta sig fram. Vilket det också finns hela tiden men idag blåser det asmycket så jag knappt kunde gå hem.
Har du redan några sommarplaner?
Som jag skrev lite här ovan, ta tid för mig själv, mina vänner, och växa som människa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar