tisdag 5 april 2016

Smoke+Mirrors

Den 27 januari åkte jag ner till Helsingfors och mötte upp min syster, hon hade i oktober köpt biljetter till Imagine Dragons som födispresent åt mig. Jag åt vegoburgare på FriendsndBurgers nyöppnade ställe i Hesa, värt. 
Det bärde av mot Hartwall arenan en fem tiden och i allt rus så checkade jag på Ateneum. Byggnaden är så otroligt vacker.
Väl framme i Hartwall kollade jag och syster våra sittplatser som råkade vara högst upp.. jag som har höjdskräck visste inte vad jag skulle ta mig till så vi flyttade platser några rader neråt. Träffade främlingar på toan och en av dem bjöd mig på öl. Förbandet började en niotiden och det var då Sunset Sons som var grymt bra.
Konserten var fukking amazing och jag skrek, grät, hoppade och dansade på stället och följde in i musiken. 
Är en liten merch nörd så jag köpte en plansch och ett armband.
Lade upp på Twitter och blev helt till mig då Ben gillade tweeten. 
Såklart så filmade jag med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar