lördag 28 maj 2016

Psyket är som psyket är

Mår ganska sämst just nu. Vet inte riktigt varför med tanke på att det har hittills gått bra i skolan , men psyket är som psyket är antar jag; instabilt och oförutsägbart.

Känns som att jag inte har någon kontroll över/koll på de mest simpla sakerna i mitt liv vilket får mig att känna mig totalt makt- och värdelös. Känner mig så jävla ensam också. Och överväldigad. Vet typ inte ens vart jag ska ta vägen just nu, vill bara implodera och försvinna ett tag/för alltid. 

Kort sagt, behöver en kram och någon att dumpa all skit på så jag kan känna mig aningen mindre ensam och vilsen i mig själv.
Önskar jag hade nice saker att skriva om men nej, som det ser ut nu så är jag bara sjukt osäker i alla relationer till människor runt mig samt så jävla trött på hur min vardag ser ut. Vet verkligen inte vad jag ska ta mig till ens. 


Förlåt för allt depp men som sagt är det helt enkelt lite så nu. Puss oavsett, om ni vill.

1 kommentar:

  1. Skickar en stor kram och en puss, for what it's worth... hoppas du hittar någon som kan ta emot "skiten" <3

    SvaraRadera