fredag 6 maj 2016

Try (Just a little bit harder)

Är just nu i Åbo och hälsar på systeryster. Det är fint väder här iallafall, över 20+ grader och jag har åkt linbana och klättrat oerhört högt. Har dock inte klättrat för demhär bilderna utan var på en balkong på elfte våningen. Gick på Newyorkers rea och fyndade jättemycket för under 300sek/30euro. En orange jacka/kavaj, John Lennon tisha, en blus och ett par shorts! Fick dessutom inte otroligt mycket ångest i omklädningsrummen pga hade ätit lite gröt till frukost och inget mera så jag var ändå på topp! 
Sitter nu i systerysters lägenhet ensam i studentbyn och sippar på en kopp med grönt te. Har upp ett fönster, blåser såpbubblor och lyssnar på Springsteen. Tror jag ska ta en promenad lite senare längsmed Aura Å och kolla på körsbärsblomningen, så vacker. Ska igen åka linbana med, har inte åkt det på flera år och det går så 7kt fort och det var den finaste lekparken jag har sett alltså åh!  
Nu vill jag mata ankor. För ankor är söta, alla djur är söta egentligen enligt mig. Men still ankor. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar