lördag 11 juni 2016

The making of Harry Potter del 5 (Spoilers from the studio tour)

Nu äntligen tänker jag ta tag i den sista delen av resan till Leavesden där Warner Bros. Studio tour av Harry Potter höll hus. Om ni själva vill åka dit så kan ni förhandsbeställa biljetter här!
Lite artsy stuff , dessa var mina favoriter.
Liten modell av Hogsmeade.
Dessa miniatyrmodeller var så välgjorda och galet fina. 
Sedan kom den superstora modellen av Hogwarts, så underbart vacker och helt galet välgjord hela rummet som det var i alltså förstår inte. SÅ SNYGGT.
I slutet så fanns det olika trollstavslådor med namn på alla som har jobbat med Harry Potter och just denna studion, filmerna, böckerna och ljudböckerna. Sedan kom man in till butiken "Honeydukes" där man såklart kunde köpa nästan allt som har med Harry Potter att göra, godis, merch och olika stuff.
Ville ha denna Hedwig pga så söt och hon snurrade runt på huvudet.
Då jag åkte Hogwartsexpressen. 
Sedan åkte jag och syster buss till Watford och tog sedan tåg och tunnelbana tillbaka in till London. Detta var helt klart bästa dagen i mitt liv. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar