måndag 29 augusti 2016

Tack för stjärnorna på himlarna, framsteg

Dricker just nu grönt te med smak av kokos och gud så otroligt gott det är, dricker dessutom det ur en av mina favoritmuggar, jubileumsmuggen.

Är taggad för skolan imorgon, saknar redan V och An, vill dessutom fortsätta med konstgrafiken hehe, som råkar vara en av mina favoritsaker att göra i skolan. Jag vågade dessutom ÄTA LITE VARM LUNCH I SKOLAN ISTÄLLET FÖR ATT KNAPRA I MIG LITE SALLAD ELLER ÄTA INGENTING ALLS!! GOGOGO MIG! Jag gör framsteg med att bli frisk från min ätstörning som jag haft i snart sex år!! 

(Tror att det har lite med yogan och meditationen som fått mig att må mycket bättre, blivit mer självsäker och gud vad jag är tacksam.) 
Om du inte har en aning om vad konstgrafik är så kan du kolla här! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar