måndag 8 augusti 2016

Tomato, tomatoes, oh you are growing tomatoes in your garden?

Tomaterna har blivit mogna så de går att äta, så underbart gott med egenodlat och dessa tomater är bara för söta. Gula, orangea och röda tomater i alla storlekar och de smakar så oerhört gott. Har funderat på att koka ihop något med tomaterna och det lutar sig mot demhär tre recepten som jag är mest taggade på att göra:
Dock så är detta recept på tyska men det går nog att översätta det via translate. 



Recepten hittade jag via pinterest som jag för övrigt älskar och om ni vill ha flera liknande inlägg om mat, recept och tips så kommentera gärna så jag vet om detta uppskattas eller om det är ett big NO NO. 

1 kommentar:

  1. men gud vad roligt! jag planterade mina växter för sent så de är små fjuttar fortfarande :(

    SvaraRadera