torsdag 10 november 2016

We do not remember the days, we remember the moments

1. Om du hade fått en dotter nu, vad hade du döpt henne till?
Hmm, svår fråga, men jag tror Nelly.
2. Sex utan kärlek eller kärlek utan sex?
Kärlek utan sex.
3. Har du bra självförtroende?
Inte i stunden, försöker förbättra på mitt självförtoende och jag har nog mer själförtroende nu än för några år sedan. Det växer och det sjunker, för alla.
4. Nämn tre saker på din att-göra-lista?
Att-göra-lista: Åka runt i världen och se massa nya städer, landskap och människor, starta en yogastudio och flytta till landet och bo nära en skog och sjö i ett mysigt litet trähus.
5. Beskriv ditt drömutseende.
Ytlig fråga men, orange och långt,vågigt hår, käkben, blek hy med en massa fräknar och att jag skulle vara 176 cm.
6. Någon du har kysst?
Vicki på fyllan hihi. 
7. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
Har kvar ganska många tröjor och byxor som jag fortfarande använder ibland haha.
8. Är du nöjd med din profilbild på Facebook?
Ja det är jag, aldrig vågat ha en bild som profilbild där jag verkligen ler.
9. Vad väljer du, godis eller chips?
Hmm, just nu nachos med jättemycket salsa! 
10. Hur uppvaktar man dig?
Självsäkerhet, mycket blickar eftersom jag älskar ögon och då någon ser in i ens ögon, konstiga konversationer som är roliga och om den personen rör en oftare än vanligt hihi.
11. Har du rykten efter dig?
Ja, är man offentlig så är man och Jakobstad är en väldigt liten stad där alla vet mer om en än en själv, iallafall vad de tror.
12. Din absolut sämsta egenskap?
Ibland säger jag saker innan jag hinner tänka efter.
13. Din bästa egenskap?
Är snäll.
14. Kan man vara vän med sitt ex?
Olika för alla, men jag skulle inte vilja hänga med mitt ex som jag gör med mina vänner.
15. Har du kysst en kompis?
Ja.
16. Hade du kunnat ha distansförhållande?
Både ja och nej, det är väldigt svårt med distansförhållanden.
17. Hur lång är du?
172 cm. 
18. En vacker person?
Alla är vackra på sitt eget sätt, men Elise är så vacker att jag vet inte hur jag ska ta mig till haha!
19. Ett boktips?
Just nu, Trollvinter av Tove Jansson.
20. Bäst just nu?
Att jag dricker mitt favoritte just nu, Hari Tea's Fennel, cardamon & orange tea, life on wings.

En liten lista jag snodde av fina Sandra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar