onsdag 1 februari 2017

En helt vanlig onsdag

Lite smågamla bilder men det gör inget! Bilder från en bra sminkdag och bra självkänsladag! Älskar min temugg som jag köpte från Indiska då jag var i Vasa för ett tag sedan, ska dock dit i helg igen och träffa på min käraste som jag saknar otroligt mycket. Älskar också läppstiftet som jag fick i julklapp, Jeffree Star Velour liquid lipstick i nyansen Celebrity Skin. Ni kan hitta den här!  (Ej sponsorerat inlägg utan jag älskar verkligen läppstiftet och ja vem vill sponsra lilla mig.) Dessutom älskar jag också min nya piercing och den första piercingen jag har, en smiley! Har velat ha en sålänge och nu äntligen! 

Har haft en bra skoldag idag dessutom, läste upp för klassen om två konstnärer och sedan hade vi konsthistoria som jag älskar. Blev en sväng till loppis efter det med Abab och nu är jag hemma och redo för serier, te och lite virkning, skön onsdagskväll? Ja precis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar