söndag 12 mars 2017

Hon har ett falskt leende, jag har sett det

Jag är dålig igen, troligen blev allt för mycket till sist och det bara slog slint i mig. Panikångesten i skolan är värre, kan knappt sitta i en grupp med människor längre än 30 minuter, den dagliga ångesten kryper snabbare och snabbare inpå mig och kryper ner under huden på mig, ätstörningen skriker på mig och jag vill bli tunnare än luft men försöker stå emot, har inte yogat eller mediterat på ett tag trots att det är just nu som jag mår sämst som jag borde göra det, men jag orkar inte. Jag fick återfall i mitt självskadebeteende och jag är rädd att det kommer hända igen vilken dag som helst.

Men ändå är jag lycklig ibland, då jag gör något, skapar, drickerandas in naturen, då vänner hör av sig och då jag vaknar på en lördagsmorgon med Niko sovandes bredvid mig, det är mina lyckliga stunder.

2 kommentarer:

  1. <33333 hoppas mitt brev kommer snart så det ger lite lycka med.

    SvaraRadera