söndag 5 mars 2017

Jag tror att när vi går igenom tiden, att allt det bästa inte hänt än

Yo fina, nu har jag haft ett välförtjänt sportlov och har spenderat det lovet med Niko, Hearthstone, roadtrip till Juankoski och mycket kaffe. Nu tänkte jag visa er hur min oktober såg ut så here we go!
Satte i soffan och ritade en kväll då jag mötte på en fin mal som jag döpte till Leo, släppte sedan ut Leo såklart och den blev glad. Innan lunchen i skolan så tog jag en ootd på min konstnärsoutfit som består av oversize målarskjorta och kofta, det är också en Gearheads kaffe och min cigarettask där med, men den är just nu någonstans i Nykarleby.
Började en oljemålningskurs i skolan (som jag älskade), vi skulle göra då självporträtt men mitt blev så misslyckad efter att en olyckshändelse skedde och den föll i golvet. En vecka in i oljemålningen så åkte jag till Åbo för att vara där en stund innan jag reste med syster till Helsingfors för att se mitt älskade kent.
Vi besökte en djuraffär i Åbo där jag fick se en otroligt vacker iguan!! Lxm kolla så fin. Det var ju under Halloween som jag var i Åbo och då mötte jag Kylo Ren inne i BR, trodde först att hen var en som arbetade där men det var bara en random som hade ascool utklädnad! 
Efter kent så var jag såklart i bitar efter att ha upplevt mitt livs bästa konsert, det var så underbart men med några missöden som skedde där på arenan men allt blev bra till sist. Köpte då lite merch, hehe för nästan alla mina pengar inklusive deras nya Best Of skiva som har sådant fint omslag.
Älskar höstväder och just denna oktober var så himla fin.
Morgonte och cancerpinne på balkongen innan skolan, längtar tills att jag kan sitta där och läsa en bok med en stor tekopp i handen.
Den fina naturen. Såklart.
Lagade en asgod rödbetssoppa med mami. 
En liten och knasig Layla på det. 
Promenad påväg till skolan och kristalläsning med grönt te.
Lite yogamys med te, meditation och ljus. Det var min oktober det!

1 kommentar:

  1. Vad fint det verkade vara ändå <3 Oktober var min första månad i england igen så den var bra för mej.

    SvaraRadera