söndag 2 april 2017

Isola, succulenter och malar

Isola i bakrunden, 747 slag, en succulent och ett jordklot som ger ett fint ljus. Har kommit hem från Vasa för denhär gången och det var mysigt som vanlig. Dock är det inte vårväder längre här, nu är det snö, kall blåst och slask istället för och vårlukt. 

Skulptur imorgon, pysslar med papier mache och försöker få till en mal, det går väl sådär, är så självkritisk som vanligt så allt blir bara fult, snett och fel och det slutar med att jag är i skolan till klockan tio på kvällen och försöker för den femte gången med exakt samma sak. Aja, imorgon har jag bestämt mig iallafall för att ha fått färdigt vingarna innan jag går hem. 
Nu ska jag ta natten för ska komma i tid till skolan imorgon (är alltid sen, måste bättra på det). Koka upp lite te, ska lägga mig i läsställning, plocka fram en bok och tända ljus med min asfina Bob Marley tändare. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar