tisdag 20 juni 2017

I de stunderna som jag tvekar

Hur töntigt detta än låter, så kan jag inte tacka er mer än nog. Utan er musik, Jockes texter och "Vi mot världen" känsla vore jag inte här. Jag kan inte skriva ut detta i en värdig text, inte idag, eller imorgon eller om kanske tio år för den skulle bli för lång och jag formulerar mig väldigt dåligt när jag är känslosam. Men en dag, då kommer jag att skriva den, oavsett hur känslosamt och töntigt det än är. 

I oktober har jag planerat att boka en tatueringstid för min lön och jag kommer vara otroligt tacksam och lycklig när den äntligen sitter på min vänstra överarm. Jag kommer se ner på den i mina mörka stunder, lyckliga stunder, känslosamma stunder, i de stunderna som jag kommer att tveka på mig själv ser jag ner på den och jag kommer att få styrka. Att gå emot världen. Jag mot världen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar